14. veebruar 2010

Ma ikka igatsen seda päeva!

Ühel päeval läksin õue ja oli talv. Ma vaatasin taevasse ja nägin, et jänesed lendasid taevas. Ühel hetkel tulid nad minu poole, siis hakkasin ma nende eest ära jooksma. Üks kõige valgem jänes hakkas rääkima minuga. Ütlesin küll endale, et see on uni, aga see ei olnud nii. Seisin ja nad ei rääkinud tavaliselt vaid lauldes ja ütlesin neile, et tulen kohe tagasi.

Kutsusin ema ja isa õue ja ütlesin, et jänesed oskavad lennata ja rääkida lauldes. Ema ja isa läksid tuppa tagasi, sest nemad seda ei näinud ega kuulnud.

Kaks jänest viisid mu taevasse ja nad oskasid valgeid ja musti šokolaadimune teha. Mulle tegid nad viie meetri pikkuse ja laiuse muna. Nad viisid selle mu hoovi ja minu ka.

Ma ikka igatsen seda päeva! Oskan loomade keelt ja söön siiani šokolaadist muna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar