14. veebruar 2010

1000 korda hüian appi !!!

Elas kord üks lill. Selle lille nimi on PÄEVA LILL. Üks kord juhtus üks õnnetus. Ta juurde tuli karu. Ta ütles: ma võtan selle lille se on nii suur ja ilus ütles ta. Aga lill ei lubanud ennast võtta! Ta hüüdis APPI!

Karu läks siis teise lille juurde ära. Siis ütles lill: nüüd-saan rahus olla. Aga äkitselt tuli inimene. Tema tahtis ka lille ära võtta aga lill jälle ei lubanud end ära võtta. Appi. Siis läks inimene ära.

Siis tuli koer. Aga koer ei tahtnud lille. Ta hakkas lillele peale astuma. Oi häda! Koer astus lille peale enne kui lill jõudis appi hüüda. Koer läks ära.

Tuli mesilane. Palju ma pean hüüdma appi, appi, appi, appi. Siis tulid lillele pisarad. Mesilane ütles: ma võtan õie nektarit. Sellest ma teen mett. Lill mõtles. Ta ütles: olgu. Kas sa annad mulle mett ka? Jaa ütles mesilane. Ja siis võtis mesilane õie nektarit. Ja nõnda nad tegid igavesti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar