3. mai 2009

Türgi reis

Türgis oli vahva! Me käisime emme, issi, Karli ja Kristoferiga hotellis. Selle hotelli nimi on Long Beach Resort hotel SPA & Wellness. Selles hotellis oli veepark 9 toruga, palju basseine, palju silde, 3 tenniseväljakut, 1 korvpalliväljak, 1 jalgpalliväljak, 1 võrkpalliväljak, 2 jäätise putkat, palju söögikohti, palju teenindajaid ja palju tube. Hotellis oli sisebassein, milles oli vesi soe aga väljas oli vesi külm. Me käisime ka hotelli SPA-s, emme käis massaažis, me käisime ka saunades ja Türgi saunas (hamam). Türgi saun oli palee moodi suur ruum, ilusa laega. Seal oli palju kraane, need olid ilusad ja ovaalsed, eraldi külma ja kuuma vee kraan, vesi jooksis süvenditesse. Türklased viskavad sealt koguaeg endale vett peale. Seal oli keskel üks suur ringikujuline plaat, see oli soe. Sinna peale pandi ennast pikali kõhuli või selili. Teenindajad panid inimestele ka seebivahtu peale, enne nad pesid inimesed ning koorisid nahka.

Me käisime Alanyas. Alanya on Türgi linn. Me sõitsime Alanya mägedesse. Seal oli palju vanu ehitisi ja ilus vaade linnale ja Vahemerele. Me käisime ka delfiinide šoul.
Hotellis oli ka mängude tuba -2 korrusel. Me tegime peaaegu kõike asju mis seal võimalik oli. Seal kõrval oli palju toole ja laudi, seal ees oli lava. Igal õhtul on seal erinevad šoud, viimasel õhtul Türgi teemaline.

Hotellis pakuti peaaegu samasid toite mis Eestis, teistmoodi olid magustoidud. Koogi sees olid pistaatsia pähklid. Pakuti palju juurvilju, kuid mulle need eriti ei maitsenud. Ma sõin kooke, spagette ja jõin sprite, fantat, pepsit, teed ja mahla.

Long Beach hotelli kõrval oli palju taksosid. Long Beachi hotellis olid lahedad liftid. Seal oli aken sees. Igal toal oli 1 rõdu. Korruseid oli 10 (-2,-1,0,1,2,3,4,5,6 ja 7). Meie olime 3.korrusel. Toa number oli 3206. Me olime seal 7 päeva. Laupäevast laupäevani. Ja kui me ära läksime siis me ärkasime kell 5.00 varahommikul, mini buss viis meid lennujaama. Lennuk pidi väljuma kell 9.35 aga ta läks rikki. Ja siis meie lennuk vahetati teise vastu. Me pidime tunde ootama enne kui lennuk tuli. See lennuk väljus 13.00. Siis me sõitsime lennukiga 4 ja pool tundi. Me jõudsimegi siis lennujaama. Meile keegi vastu ei tulnud ja siis võtsime me kohvrid ja läksime poodi süüa ostma. Siis sõitsime koju ja vaatasime filmi „Kolm musketäri“. Selline oli meie nädal.